مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-27سياسي

وزیر میراث فرهنگی: گیوه پاوه باید به گردشگرانی داخلی و خارجی معرفی شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از دست بافت های زنان هنرمند روستای «میوان» شهرستان پاوه، از گیوه دست بافت این زنان به عنوان نمونه کاری یاد کرد که باید به گردشگرانی داخلی و خارجی معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز به همراه آرش زره تن لهونی نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پاوه از جاده بالادست پاوه (بام پاوه) بازدید کردند.

  وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه جهانی هورامان/ اورامانات، اظهار کرد: اجرای پروژه هایی با محوریت گردشگری بدون شک توسعه این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه باسفر به روستای میوان شهرستان پاوه از گیوه دست بافت های زنان هنرمند این روستا بازدیدی داشت و از این دست بافت ها به عنوان نمونه کاری یاد کرد که باید به گردشگرانی داخلی و خارجی معرفی شود.

وی با تأکید بر به روز کردن صنایع دستی متناسب با ذائقه نسل جدید، خاطرنشان کرد: تنوع و نوآوری که در دست بافت های زنان این روستا دیده می شود در کمتر جایی در حوزه صنایع دستی در کشور دیده شده است.

گفتنی است، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه به شهرستان جوانرود سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی: گیوه پاوه باید به گردشگرانی داخلی و خارجی معرفی شود

وزیر میراث فرهنگی: گیوه پاوه باید به گردشگرانی داخلی و خارجی معرفی شود