مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-29سياسي

آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی اردبیل


به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و نماینده مجلس شورای اسلامی و استاندار و شهرداری اردبیل و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان آغاز شد.

- به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور انجام شد: آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی اردبیل ایسنا/اردبیل به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و نماینده مجلس شورای اسلامی و استاندار و شهرداری اردبیل و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور 7 شهریور در این مراسم با بیان اینکه جاذبه های گردشگری و ظرفیت های کشاورزی ارزنده ای دارد، گفت: این استان در زمینه صنعت و خدمات نیز دارای پتانسیل های خوبی است.

وی اظهار کرد: اجرای باشکوه گنکره 3400 شهید استان قابل قدردانی است و مردم این دیار دارای روحیه ولایتمداری و مجاهدت می باشد.

حسینی تصریح کرد: علی رغم وجود تنگناهای اقتصادی در کشور عضویت کشورمان در اجلاسیه های بریکس و شانگهای امکان سرمایه گذاری خارجی را فراهم میکند.

معاون پارلمانی رییس جمهور شهیدان رجایی و باهنر را دو مدیر در تراز انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی اردبیل

آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی اردبیل