مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-24پزشكي

88 زائر در چذابه از خدمات درمانی بهره مند شدند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 88 زائر اربعین حسینی در مرز چذابه با مراجعه به مراکز درمانی، - درمان و با حال خوب مرخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهنگ کره بندی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پنجمین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و افزود: در مورخ 31 مردادماه 1402، 22 مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی و تنفسی توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شده که 17 بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و پنج بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

وی به تعداد کل مراجعان به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد 88 نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که تنها یک مورد اعزام به بیمارستان های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تعداد 22 آمبولانس، 6 اتوبوس آمبولانس و 6 موتورلانس در حال ارائه خدمت در مرز چذابه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 زائر در چذابه از خدمات درمانی بهره مند شدند

88 زائر در چذابه از خدمات درمانی بهره مند شدند