مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:192023-08-29سياسي

دشمنان از اربعین سیلی خوردند جیغ شیخ کاخ نشین درآمد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امام جماعت مسجد مکی زاهدان، در سخنانی که مورد استقبال شبکه های معاند بیگانه ازجمله شبکه صهیونیستی اینترنشنال قرار گرفت، - نفاق عبدالحمید اسماعیل زهی مجددا و این بار درباره پیاده روی و زیارت اربعین عود کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امام جماعت مسجد مکی زاهدان، در سخنانی که مورد استقبال شبکه های معاند بیگانه ازجمله شبکه صهیونیستی اینترنشنال قرار گرفت، مدعی شد: وقتی ما بعضی از آمار ها را می بینیم حیران می شویم که برای بعضی از مراسمات مذهبی که در صدر اسلام و در حیات طیبه و سیره آن حضرت صلی الله علیه وسلم و در سیره حضرت علی و حضرت حسن و حضرت حسین و حضرت زهرا و حضرت خدیجه نبوده اند، میلیارد ها هزینه می کنند.

او افزوده است: وزیر کشور گفته بود که 3 هزار میلیارد برای مراسم مذهبی که در پیش است هزینه می شود و این را برای مهمانان داخلی و خارجی این مراسم هزینه می کنند.

غذا و امکانات و دارویی که برای این مراسم صرف می شود که حدوحساب ندارد.

در کشوری که ملت خودش در تهیه دارو با مشکل مواجه است و مجبور است یک آمپول را از بازار آزاد با قیمت گزاف تهیه کند آیا منصفانه و درست است که هزاران میلیارد برای فقط یک مراسم مذهبی آن هم از بیت المال ایران و ملت نیازمند و محتاج ایران، هزینه شود؟! موضع مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از اربعین سیلی خوردند جیغ شیخ کاخ نشین درآمد

دشمنان از اربعین سیلی خوردند جیغ شیخ کاخ نشین درآمد