مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-26حوادث

دستگیری باند سارقان خودرو در تبریز


رییس پلیس اگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری باند چهار نفره سارقان خودرو به قصد اوراق و فروش در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس اگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری باند چهار نفره سارقان خودرو به قصد اوراق و فروش در تبریز خبر داد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به وصول شکایت تعدادی از شهروندان به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی مجرمان ،رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس با بررسی و پایش اطلاعات موجود در صحنه های وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و در عملیات های جداگانه توانستند در تبریز ، دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ سلطانی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به شش دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت اعتراف که پس از سرقت اقدام به اوراق می کردند، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف بیش از 24 کیلو گرم تریاک در تبریز سرهنگ جعفر اقربایی فام، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی نیز در تشریح خبر کشف بیش از 24 کیلو گرم تریاک در تبریز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله کالای قاچاق و مواد مخدر از نوع تریاک از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان خودرو در تبریز

دستگیری باند سارقان خودرو در تبریز