مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-10اقتصادي

افزایش بهره وری و درآمد عشایر با اجرای طرح تولید قراردادی


سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: با اجرای طرح تولید قراردادی هم درآمد و هم بهره وری تولیدات عشایر کشور افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقائد سرپرست سازمان امور عشایر ایران، گفت: طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر، موجب ارتقای سطح درآمد آنان، افزایش بهره وری تولیدات عشایری، جلوگیری از هدررفت منابع و عرضه زودهنگام دام عشایر به بازار مصرف می شود و اجرای طرح تولید قراردادی برای عشایر حداقل 40 درصد افزایش بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در ادامه تصریح کرد: طرح تولید قراردادی، طرحی است که دولت برای جامعه عشایری کشور در برابر تکانه های اقتصادی و حمایت از توان تولیدی آنان پیش بینی کرده است و این طرح موجب ارتقای قابل توجه درآمد عشایر و نگهداشت دام مولد آنان می شود.

وی تاکید کرد: طرح تولید قراردادی در راستای مردمی سازی اقتصاد کشور و اعتماد به تشکل های عشایری برای واگذاری تصدی گری دولت است و در صورت موفقیت می تواند به عنوان الگویی در سال های آینده برای افزایش تولید و تأمین گوشت قرمز کشور نیز اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری و درآمد عشایر با اجرای طرح تولید قراردادی

افزایش بهره وری و درآمد عشایر با اجرای طرح تولید قراردادی