مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05سياسي

وضعیت آبرسانی در پایانه های مرزی خوزستان کاملا پایدار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در ایام اربعین امسال برای اولین بار در طی سالیان گذشته تقریباً در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشته و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

- اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تاسیسات آبرسانی مرز شلمچه در گفت وگو با خبرنگار فارس مستقر در شلمچه، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در همه مرزهای خروجی برای ایام اربعین حسینی تمهیدات و اقدامات گسترده ای را در دو سوی مرز در حوزه آب و فاضلاب انجام داده است.

وی افزود: امسال کارهای خوبی در همه مرزها انجام شد و تلاش ما این بود که همه مرزها آب پایدار، مطمئن و بهداشتی داشته باشند تا زائران بتوانند از همه این حداقل امکانات بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ابراز کرد: امسال برای اولین بار در طی سالیان در همه مرزها تقریبا آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

جعفری با اشاره به بحث فاضلاب مرزها عنوان کرد: امسال همچنین بحث فاضلاب در پایانه های مرزی و همچنین مواکب به خوبی تحت پوشش قرار گرفت و خوشبختانه در بررسی های انجام شده نیز همه از این وضعیت راضی بودند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد برای سال های آینده نیز شرایط آب پایدار مرزها را بهتر کنیم تا زائران با کمترین دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آبرسانی در پایانه های مرزی خوزستان کاملا پایدار است

وضعیت آبرسانی در پایانه های مرزی خوزستان کاملا پایدار است