مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-31بين الملل

جزییات طرح امنیتی ویژه اربعین در عراق


فرمانده عملیات بغداد امروز خبر داد که طرح امنیتی ویژه اربعین در عراق از امروز اجرایی شده است که در سه مرحله صورت خواهد گرفت و تمامی ارگانهای امنیتی این کشور در آن حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد سلیم فرمانده عملیات بغداد امروز پنجشنبه جزییات طرح امنیتی ویژه اربعین را شرح داد و گفت که این طرح، در سه مرحله خواهد بود و از امروز نیز اجرایی شده است.

سلیم به خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: فرماندهی عملیات بغداد و بخشهای وابسته به آن، طرح امنیتی اربعین را برای حمایت از زائرانی آغاز کردند که عازم استان مقدس کربلا هستند؛ چه به صورت پیاده یا با خودرو.

همچنین امنیت موکبها، مساجد و حسینیه ها نیز تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله صورت خواهد گرفت، درباره مرحله نخست گفت: بخش اول، خدماتی است و شامل برگزاری نشستهایی با موکبداران است که در این زمینه باید موافقت رسمی از مقر فرماندهی بغداد داشته باشند.

تماس با مراکز خدماتی مانند ادارات برق، بهداشت، حمل و نقل هم شامل این طرح است.

این فرمانده عراقی با اشاره به اینکه، عملیاتهای پیش دستانه ای مانند بازرسی و بازداشت افراد تحت تعقیب هم صورت می گیرد، تصریح کرد: فرماندهی عملیات بغداد با استفاده از اطلاعاتی که نهادهای اطلاعاتی در اختیار آن قرار داده بوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح امنیتی ویژه اربعین در عراق

جزییات طرح امنیتی ویژه اربعین در عراق