مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-31اجتماعي

10 هزار نفر به زائران اربعین در عراق خدمات رسانی می کنند


مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: بیش از 10 هزار نفر از دستگاه های مختلف به زائران اربعین حسینی در عراق خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران و دبیر ستاد اربعین استان درباره جزییات خدمات ارائه شده جهت برنامه اربعین حسینی اظهار کرد: 10 هزار نفر در کشور عراق در موکب ها مستقر شده و به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

  وی در ادامه افزود: بیش از 10 هزار نفر از دستگاه های مختلف استان تهران اعم از استانداری، شهرداری‎ ها، هلال احمر، اورژانس و غیره در مرز و کشور عراق به زوار حسینی خدمات رفاهی و پزشکی ارائه می کنند.

سادات به برپایی موکب استانداری در شهر نجف اشاره کرد و گفت: این موکب در پارکینگ طبقاتی جنب وادی السلام روزانه پذیرنده 70 هزار نفر بوده و علاوه بر اسکان در سه وعده غذایی از زائران پذیرایی می کند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران با اشاره به بر پایی 37 موکب در کشور عراق مطرح کرد: علاوه بر این تعداد، در مرزها نیز مواکبی توسط شهرستان های استان تهران  و شهر تهران خدمات مختلفی از قبیل اسکان، پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی ارائه می دهند.

  وی از استقرار دستگاه یخ ساز در کشور عراق برای اولین بار خبر داد و گفت: روزانه 1500 تن یخ تولید و در بین مواکب به صورت رایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر به زائران اربعین در عراق خدمات رسانی می کنند

10 هزار نفر به زائران اربعین در عراق خدمات رسانی می کنند