مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-07پزشكي

بیش از 80 درصد زائران به سلامت به کشور باز گشتند


رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین گفت : 95 درصد از مراجعان به بخش های درمانی ستاد اربعین، بیماران سرپایی بودند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر میعادفر، رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین و رییس سازمان اورژانس کشور در برنامه صف اول گفت: با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله با 25دسورتی پرواز اورژانس هوایی، دو سورتی پرواز هواپیما، 9وبالگرد و 50 اتوبوس آمبولانس به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی شد.

سوال: با توجه به شکل گیری کمیته بهداشت و درمان از فرآیند برنامه ریزی در ابتدای کار بفرمایید که اصلا به چه صورت شما در کمیته برنامه ریزی کردید برای تامین بهداشت و سلامت زوار و این که چه دستگاه ها و چه نهاد ها و چه شخصیت هایی مشارکت داشتند و این که اساسا نقش کمیته بهداشت در ستاد اربعین چه بود؟ میعادفر: من خدمت شما عرض بکنم که بهرحال کمیته ی بهداشت و درمان یکی از کمیته های 18 گانه ستاد مرکزی اربعین هست که مسئولیت آن ایجاد سلامت، بهداشت و درمان داخل کشور زائرین اربعین هست یعنی تا نقطه صفر مرزی که البته بعد از مرز در کشور عراق همکاران هلال احمر ما مسئولیت آن را بر عهده دارند.

برای این همایش بسیار بزرگ که همه روز ها در خبر ها هم شنیدید بیش از 4 میلیون نفر از ایرانیان از این سفر استفاده کردند و وارد این همایش بزرگ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد زائران به سلامت به کشور باز گشتند

بیش از 80 درصد زائران به سلامت به کشور باز گشتند