مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-24سياسي

دولت و مجلس برنامه ای برای گرانی بنزین ندارند


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: فعلاً نه دولت و نه مجلس هیچ تصمیمی برای گران تر شدن سوخت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی حاجی دلیگانی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: امروز بهترین فرصت برای خدمت به مردم است چرا که عده ای به دنبال حاشیه سازی برای فرصت سوزی و وقت گرفتن از مسئولان در راستای کاهش خدمت به مردم هستند.

وی افزود: برای مثال برای بحث برکناری معاون سابق سیاسی وزارت کشور خیلی حاشیه ایجاد شد و این زیبنده نیست و این در حالی است که با تدبیر می شد که بهتر این اتفاقات حاشیه ای را مدیریت کرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسائل حاشیه ای در سطح کلان نباید به جامعه کشیده شود و ذهن افکار عمومی را درگیر کند.

تولید 10 تن گندم در کشور وی در ادامه با اشاره به کشت 10 تن گندم در کشور ابراز داشت: این میزان کشت ما را از واردات این محصول بی نیاز کرد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نباید هزینه های کشاورزان دیر پرداخت شود، افزود: کشاورز باید در زمان مقرر هزینه خود را دریافت کند تا متضرر نشود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در بحث رتبه بندی معلمان، عفاف و حجاب یا امنیت توسط مجلس و دولت کارهای خوبی صورت گرفته است، ابراز داشت: متأسفانه این اقدامات خوب منع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس برنامه ای برای گرانی بنزین ندارند

دولت و مجلس برنامه ای برای گرانی بنزین ندارند