مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-11اقتصادي

قیمت لباس فرم مدارس باید توسط صنف اعلام شود


رییس اتحادیه صنف خیاطان تهران گفت: لباس دوره متوسطه بدون گلدوزی 937 هزار تومان است که با 10 درصد نوسان مواد اولیه تا یک میلیون تومان هم می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لباس فرم مدارس و تهیه آن همواره پیش از آغاز سال تحصیلی ذهن خانواده هایی را که فرزند محصل دارند؛ به خود مشغول می کند.

از طرفی نرخ لباس های فرم گاهی بدون نظارت مناطق آموزش و پرورش شهرستان ها قیمت گذاری می شود و از طرف دیگر گاهی مدارس خانواده ها را ملزم به خرید لباس فرم از یک فروشگاه و تولیدی خاص می کنند.

قیمت لباس فرم مقطع ابتدایی حداکثر 490 هزار تومان اکبر صدقی رییس اتحادیه صنف خیاطان تهران با تاکید بر اینکه قیمت لباس فرم مدارس باید توسط صنف اعلام شود؛ گفت: با نشست هایی که برگزار شد لباس فرم برای مقاطع اول تا سوم ابتدایی با گلدوزی 421 تا 465 هزار تومان و برای مقاطع چهارم تا ششم 444 تا 490 هزار تومان عرضه می شود.

صدقی با تاکید بر اینکه کسی حق فروش لباس های فرم با قیمتی بالاتر از 490 هزار تومان را ندارد؛ گفت: این قیمت هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده است.

صدقی در خصوص قیمت لباس های فرم مقطع متوسطه هم گفت: لباس دوره متوسطه بدون گلدوزی 937 هزار تومان است که با 10 درصد نوسان مواد اولیه تا یک میلیون تومان هم می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت لباس فرم مدارس باید توسط صنف اعلام شود

قیمت لباس فرم مدارس باید توسط صنف اعلام شود