مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-01سياسي

مشکلات اقتصادی ماندگار نیست


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید قبول کنیم در بحث معیشت مشکل داریم، گفت: گرانی ها و تورم مثل گرد و غباری روی چهره نظام نشسته و نمی گذارد مردم پیشرفت ها را ببینند.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید قبول کنیم در بحث معیشت مشکل داریم، گفت: گرانی ها و تورم مثل گرد و غباری روی چهره نظام نشسته و نمی گذارد مردم پیشرفت ها را ببینند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه 10 شهریورماه 1402 در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار کرد: برخی اقدامات بشر از قبیل خانه سازی، کار کردن و دیگر اقدامات برای رفع نیاز است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال از این ها بی نیاز است، ادامه داد: خداوند متعال این عالم را آفریده و قطعاً هیچ فردی و تهدیدی نداشته تا خود را تقویت و برای خود قوت و اقتدار درست کند و بر اساس حکمت بالغه الهی این جهان و هستی را آفریده است.

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه روزی خداوند این عالم را به هم می ریزد سو قطعاً این اراده از روی خستگی نیست، افزود: در آیات قرآن کریم آمده است که هر چیز به یک اندازه و معیار ساخته شده و زمان و مدتی دارد و پس از پایان دوران به هم می ریزد و این اتفاق شامل کل جهان آفرینش می شود و آنچه که متعلق به ذات اقدس الهی است، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی ماندگار نیست

مشکلات اقتصادی ماندگار نیست