مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-01سياسي

آخرین وضعیت مرز مهران؛آغازموج بازگشت/90درصد پارکینگ ها پُر است


آخرین وضعیت مرز مهران نشان می دهد ترددها بدون هیچ مشکلی در جریان است، بازگشت زوار از مرز آغاز شده و بیش از 90 درصد پارکینگ های شهر مهران پُر شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: این روزها مرز بین المللی مهران میزبان میهمانانی است که با خود بوی عشق و صفا و دلدادگی آورده اند و عاشقانه در حال حرکت هستند، تا هر چه دارند تقدیم راه مولایشان کنند.

حماسه ای که هر ساله در پیاده روی اربعین از سوی میلیون ها دلداده و عاشق امام حسین (ع) خلق می شود، جلوه ای ماندگار از فرهنگ عاشوراست که این روزها با حضور همه اقشار جامعه زن و مرد، پیر و جوان به اوج خود رسیده است.

مرز مهران به عنوان مهمترین و پرترددترین مرز زمینی کشور برای سفر زائران کربلا شناخته می شود، این مرز امسال نیز مانند سال های گذشته پذیرای خیل عظیم مشتاقان حسینی است.

یک میلیون و 670 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند استاندار ایلام شامگاه امشب در پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته حدود 228 هزار تردد در مرز بین المللی مهران داشتیم که از این میزان 134 هزار و 500 زائر از مرز خارج و 94 هزار و 500 زائر به داخل کشور بازگشتند.

حسن بهرام نیا افزود: از اول صفر تاکنون یک میلیون و 670 هزار کل ترددها از مرز مهران بوده که از این تعداد یک میلیون و 270 هزار خروج بوده و حدود 400 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرز مهران؛آغازموج بازگشت/90درصد پارکینگ ها پُر است

آخرین وضعیت مرز مهران؛آغازموج بازگشت/90درصد پارکینگ ها پُر است