مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-08اجتماعي

مواکب دانش آموزی و بقاع متبرکه خراسان جنوبی پذیرای زائران حرم حسینی و رضوی


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ امسال علاوه بر 5 موکبی که در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برای پذیرایی و اسکان زائران ایرانی و خارجی حرم حسینی و رضوی برپا شده است دانش آموزان استان نیز 7 موکب برای این زوار در خراسان جنوبی برپا کرده اند.

آن طور که حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: تاکنون 25 زائر پاکستانی به مدت دو روز در امامزادگان باقریه بیرجند اقامت داشتند و از خدمات موکب های استان بهره مند شدند.

  وی با اشاره به پذیرایی و اسکان 200 نفر از زائران پیاده اربعین حسینی در موکب امامزاده زید بن محمد قاین اظهارداشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین به ویژه زائران پاکستانی، هندی و افغانستانی بوده مکان هایی برای پذیرایی و اسکان زائران در محل بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است.

وی گفت: امسال پنج موکب در بقاع متبرکه ای که در مسیر های زائران در استان قرار دارد برای پذیرایی از زائران اربعین پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: موکب های اداره اوقاف خراسان جنوبی برای پذیرایی از زوار اربعین در ورودی استان در شهر خضری در کنار مسجد جامع قدیم این شهر، در امامزاده زید قاین، در امامزادگان باقریه بیرجند و امامزاده سید علی نهبندان و مسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب دانش آموزی و بقاع متبرکه خراسان جنوبی پذیرای زائران حرم حسینی و رضوی

مواکب دانش آموزی و بقاع متبرکه خراسان جنوبی پذیرای زائران حرم حسینی و رضوی