مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-20حوادث

کلاهبرداری 31 هزار دلاری در کرمان


رییس پلیس فتای استان کرمان با اشاره به کلاهبرداری 31 هزار دلاری از یک شهروند در خصوص تطمیع مردم با تبلیغات دروغین دریافت سود میلیاردی هشدار داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس فتای استان کرمان با اشاره به کلاهبرداری 31 هزار دلاری از یک شهروند در خصوص تطمیع مردم با تبلیغات دروغین دریافت سود میلیاردی هشدار داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی امروز 29 شهریورماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتا و طرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ تقریبی 31 هزار دلار تحت عنوان سرمایه گذاری ارزز در یک کانال تلگرامی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد پس از راهنمایی های این کانال مبلغ 31 هزار دلار را در اختیار سرمایه گذار قرار داده اما نه تنها که هیچ سودی برای وی واریز نشده بلکه دیگر کسی پاسخگوی وی هم نبوده است.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه ورود به این بازار بدون دانش و تخصص کافی احتمال از دست رفتن سرمایه را دوچندان می کند، توصیه کرد: شهروندان فریب تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج را نخورند و به هیچ عنوان شماره حساب بانکی و یا اطلاعات کیف پول الکترونیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 31 هزار دلاری در کرمان

کلاهبرداری 31 هزار دلاری در کرمان