مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-29اقتصادي

بهره برداری از 16 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بردسکن


همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بردسکن، 16 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، هم زمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار ونیز بخشداران و رؤسای ادارات این شهرستان وبا شرکت قشرهای مختلف مردمی بیش 16 پروژه در بخش های مختلف با اعتبار 53 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت .

 پروژه های ششمین روز از هفته دولت در بردسکن شامل بهره برداری از 7 مجموعه بازی پارک کودک با هزینه 8 میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، بهره برداری از 6 پروژه آسفالت معابر روستایی در روستاهای شفیع آباد، سیف آباد، کشمر، کلاته نو، آبنو وبیجورد از بخش مرکزی بردسکن با 5000 متر سنگ فرش معابر و 30000 مترمربع آسفالت با 9 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبار دهیاری های بخش مرکزی، است.

گازرسانی به روستای سعادت آباد بردسکن در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته دولت در مراسمی با حضور مدیران اجرایی شهرستان، فرماندهان انتظامی و نظامی شهرستان بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای سعادت آباد بردسکن آغاز شد و مشعل گاز در این روستا روشن گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 16 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بردسکن

بهره برداری از 16 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بردسکن