مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-12اقتصادي

معرفی ویژگی نسخه جدید واتساپ


جدیدترین نسخه بتای واتس اپ، صفحه جدیدی به نام چت شخص ثالث دارد که اجازه می دهد این اپلیکیشن با پیام رسان های دیگر، کار کند.

- جی پلاس، طبق گزارش WaBetaInfo، هر چند این صفحه، هنوز خالی است اما وجود آن نشان دهنده آماده سازی قابلیتی در واتس اپ برای رعایت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا است.

ایسنا نوشت؛ اتحادیه اروپا هفته گذشته، از شش شرکت بزرگ فناوری نام برد که طبق قانون بازارهای دیجیتال این بلوک، باید به شکلی به عنوان دروازه بان در نظر گرفته شوند و فقط چند روز بعد، همانطور که WABetaInfo برای اولین بار گزارش داد، نسخه بتای جدید واتس اپ دارای صفحه جدیدی به نام چت های شخص ثالث شد که اولین نمونه از چارچوب قانونی جدید اتحادیه اروپا به شمار می رود.

این صفحه جدید در نسخه در دست توسعه اپلیکیشن اندروید واتس اپ، مشاهده شده و بخش جدیدی است که از بخش اینباکس پیش فرض واتس اپ جدا است.

در حال حاضر، چیزی برای دیدن وجود ندارد، اما هدف این است که واتس اپ به کاربر اجازه دهد یک منوی اختصاصی را باز کند تا پیام های دریافتی از افرادی که از اپلیکیشن های پیام رسان دیگر استفاده می کنند را مشاهده کند.

هنگامی که اتحادیه اروپا از شش دروازه بان شامل آلفابت، آمازون، اپل، بایت دنس، متا و مایکروسافت نام برد، فهرست مذکور را در دسته های مختلف تقسیم کرد و هر دسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ویژگی نسخه جدید واتساپ

معرفی ویژگی نسخه جدید واتساپ