مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:512023-09-11اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 800 مددجوی کمیته امداد در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، مصطفی قلیزاده اظهار کرد: سرانه پرداختی برای طرح های اشتغالزا به ازای هر مددجو 100 میلیون تومان است که ما با همکاری بانک های عامل برای اشتغال 800 مددجو بالغ بر 80 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 200 فقره پرونده متقاضیان اشتغال برای بهره مندی از تسهیلات مناسب به بانک های عامل معرفی شدند تا به تدریج پرداخت منابع مورد نیاز را برای طرح های کارآفرینی شاهد باشیم.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: بانک ها برای این تعداد طرح معرفی شده 250 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنند تا با ایجاد طرح های کارآفرینی و اشتغالزا فرصت خوبی برای خوداتکایی مددجویان کمیته امداد فراهم آید.

قلیزاده با بیان اینکه عمده طرح های اشتغالزا در شهرها و روستاها در اختیار مددجویان قرار می گیرد، تصریح کرد: بیشترین اشتغال ایجاد شده توسط مددجویان کمیته امداد در حوزه دامداری، قالیبافی، کشاورزی و خدمات بوده است.

وی افزود: با ایجاد اشتغال مناسب مددجویان 800 نفر به نقطه خودکفایی و خوداتکایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 800 مددجوی کمیته امداد در اردبیل

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 800 مددجوی کمیته امداد در اردبیل