مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23حوادث

جزییات آتش سوزی کارخانه فوم شیراز/عملیات اطفاء ادامه دارد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره تداوم عملیات اطفایی در حادثه آتش سوزی کارخانه فوم سازی شیراز، به تشریح اقدامات اجرایی شده در این عملیات پرداخت.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره تداوم عملیات اطفایی در حادثه آتش سوزی کارخانه فوم سازی شیراز، به تشریح اقدامات اجرایی شده در این عملیات پرداخت.

هادی عیدی پور چهارشنبه اول شهریور به خبرنگاران گفت: ساعت 9 و 41 دقیقه صبح امروز وقوع یک آتش سوزی در خیابان کارگر شهرک صنعتی شیراز به سامانه 125 اطلاع داده و تیم هایی به محل اعزام شد.

او افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که حریق در انبار مخازن گازوییل و پنتان در یک کارخانه ی تولید ساندویچ پنل و فوم های صفحه ای در شهرک صنعتی شیراز روی داده است.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه به دلیل گستردگی حریق، تیم های عملیاتی اعزامی از 17 ایستگاه با تجهیزات کامل و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اطفایی و امدادی به محل اعزام شدند، گفت: این آتش سوزی با توجه به وجود مواد اشتعالزای فراوان، بسیار گسترده بود.

عیدی پور با اشاره به اینکه حریق با سرعت تمام سوله های کارخانه را در بر گرفته بود، گفت: تیم های عملیاتی با استقرار در محل از جهات مختلف نسبت به مهار آتش و جلوگیری از گسترش حریق اقداماتی را اجرایی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش سوزی کارخانه فوم شیراز/عملیات اطفاء ادامه دارد

جزییات آتش سوزی کارخانه فوم شیراز/عملیات اطفاء ادامه دارد