مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-26اقتصادي

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خطیبی صبح شنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اظهار کرد: در سال گذشته، حمایت های خوبی در حوزه آموزش عالی از دانشگاه های کشور انجام گرفته و تلاش های صورت گرفته در راستای پرداخت بدهی های دانشگاه تاحدودی محقق شده است.

وی با اشاره به عزم جدی وزارت به تحویل خوابگاه های متاهلی، افزود: مقرر شده تا آخر سال جاری هیچ طرح عمرانی جدیدی اجرا نشود و تمام تلاش خود را اجرای پروژه های نیمه تمام و برای ساخت واحدهای خوابگاه متأهلان به کار گرفتیم.

خطیبی با بیان این که اهتمام ویژه رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای توجه به نیروی انسانی شایسته تقدیر است، گفت: تاکید ما همواره حفظ کرامت انسانی و رعایت شأن و شئون همکاران و دخیل بودن آنان در تصمیم گیری های دانشگاه است.

خطیبی در راستای درخواست رییس دانشگاه شهید مدنی در خصوص مالیات پلکانی و سقف حقوق اعضای هیأت علمی گفت: سال قبل تلاش گردید تا در لایحه دولت مالیات اعضای هیئت علمی 10 درصد ثابت در نظر گرفته شود و با تلاش های شبانه روزی در نهایت در اصلاحیه لایحه بودجه موفق شدیم و امیدواریم در مجلس نیز تصویب شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن