مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-01سياسي

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه حسب فرمایشات رهبری، مشکلات معیشتی مردم مانند غباری است که مانع از دیدن خدمات دولت می شود، گفت: - لذا انتظار می رود رسانه ها انصاف را رعایت کنند و واقعیت ها را تبیین نمایند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی 10 شهریور ماه در خطبه های نماز جمعه ساری خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و ضمن قدردانی از کسانی که در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند، اظهار کرد: افرادی که در این اجتماع پر شور معنوی حضور نیافتند هم در ثواب عزای حسینی شریک هستند.

امام جمعه ساری ضمن تبریک به مناسبت روز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان با نگاه مثبت به جامعه دیده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون هفته دولت اشاره کرد و گفت: طبق بیانات رهبری، 6 نقطه برجسته دولت سیزدهم شامل رشد شاخص های کلان اقتصادی، انجام کارهای زیربنایی، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم با مشکلات شان، ساده زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت، روحیه جهادی و تحرک قابل توجهی در سیاست خارجی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پروژه فاز یازدهم پارس جنوبی بعد از 20 سال وقفه افتتاح شد که بازه زمانی این پروژه 6 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود

خدمات دولت به طور واقعی در جامعه تبیین شود