مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-30حوادث

هشدار پلیس فتا نسبت به اجاره کارت بانکی جهت فعالیت در بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی نوروزی، رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا گفت: در جریان اشراف و پایش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، - رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتای فراجا نسبت به اجاره کارت بانکی جهت فعالیت در بورس هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی نوروزی، رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا گفت: در جریان اشراف و پایش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، آنان سه نفر از اجاره دهندگان حساب های بانکی به یک سایت قمار را مورد شناسایی قرار داده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته دو نفر از متهمان اصلی مرتبط با این جرم در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند.

همچنین تحقیقات تکمیلی مأموران نیز نشان داد که متهمان از طریق افراد واسط در زمینه اجاره حساب های بانکی با فریب افراد با وعده هایی نظیر سرمایه گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز های دیجیتال و … اقدام به اجاره حساب و کارت های بانکی شهروندان و بهره گیری از آن در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا نسبت به اجاره کارت بانکی جهت فعالیت در بورس

هشدار پلیس فتا نسبت به اجاره کارت بانکی جهت فعالیت در بورس