مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-29اقتصادي

سهم تعاونی ها در بخش کشاورزی به 65 درصد می رسد


هوشمندسازی تعاونی ها با ایجاد سکوی الکترونیکی یکی از دستاوردهای سازمان تعاون روستایی با هدف حمایت از روستاییان و کشاورزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید کاظم موسوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تعاونی ها در بخش کشاورزی با رسیدن به سهم 65 درصدی از اهمیت استراتژیکی در کشور برخوردار خواهند شد اظهار داشت: در چشم انداز 10 ساله این سازمان علاوه بر این، جذب 45 درصد از سرمایه گذاری های کل کشور، 25 درصد از تولید ناخالص ملی و 20 درصد از اشتغال مولد به وضوح دیده شده است.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان فارس ابتدا با بیان اینکه نمود جهاد تبیین در هفته دولت همان اطلاع رسانی از خدمات دولت است به بیان تاریخچه سازمان تعاون روستایی پرداخت و گفت سازمان مرکزی تعاون روستایی سال 1342 با هدف نهادسازی در حوزه روستایی و کشاورزی بر پایه مشارکت مردمی روستاییان و کشاورزان و با هدف حمایت از آنها شکل گرفت.

موسوی با بیان اینکه بعد از انقلاب تعداد تعاونی های کشور در حوزه های کشاورزی، روستایی، اصناف و زنان رشد عظیمی داشته خاطرنشان کرد:  دولت سیزدهم نگاه بسیار خوبی به حوزه تعاونی ها دارد و با برخی اصلاحات ساختاری توانسته بخش تعاون را به عنوان یکی از ارکان مردمی سازی اقتصاد پیش ببرد و در همین راستا اجرای سند توسعه تعاون روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم تعاونی ها در بخش کشاورزی به 65 درصد می رسد

سهم تعاونی ها در بخش کشاورزی به 65 درصد می رسد