مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-28اجتماعي

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به گرمای زیاد در کشور عراق در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت مشترک با اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خدمات ویژه اسکان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سه راه یادمان مرز شلمچه برپا است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در راستای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام فعال است.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای زیاد در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر خدمات ویژه ای نسبت به اسکان و سیستم سرمایش و همچنین آب و شربت خنک ارائه خواهد شد.

   نصیرالاسلامی عنوان کرد: امسال همانند سال های اخیر امکان اسکان برای خواهران و برادران با امکانات سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است و آب معدنی و شربت تازه آب لیمو به صورت روزانه بین زائرین توزیع می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در این موکب تصریح کرد: سخنرانی با حضور سخنرانان مطرح کشوری، عزاداری و توزیع بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین