مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-14بين الملل

اخراج 2 دیپلمات آمریکایی از روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه (14 سپتامبر، 23 شهریور) از اخراج دو دیپلمات آمریکایی که پیش تر به استخدام یک تبعه روس به عنوان مخبر محرمانه متهم شده بودند، - وزارت خارجه روسیه دو کارمند سفارت آمریکا را عنصر نامطلوب خواند و سفیر این کشور در مسکو را احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه (14 سپتامبر، 23 شهریور) از اخراج دو دیپلمات آمریکایی که پیش تر به استخدام یک تبعه روس به عنوان مخبر محرمانه متهم شده بودند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی ، لین تریسی سفیر ایالات متحده در مسکو امروز برای دریافت یادداشت اعتراضی در ارتباط با دیوید برنشتاین و جفری سیلین به وزارت خارجه روسیه احضار شد.

  اواخر اوت، سرویس امنیت روسیه این دو آمریکایی را با تحقیقات در خصوص استخدام رابرت شونوف شهروند روس به عنوان خبرچین مرتبط دانست.

این مرد تحت قانون همکاری مخفی با یک دولت خارجی یا یک سازمان بین المللی که اقداماتش در جهت آسیب به امنیت روسیه است، ممکن است به تا هشت سال زندان محکوم شود.

  وزارت خارجه آمریکا هر گونه تخلفی از سوی دیپلمات هایش را رد کرده و آن را تلاشی برای ارعاب و آزار کارکنان سفارت آمریکا در روسیه خوانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 2 دیپلمات آمریکایی از روسیه

اخراج 2 دیپلمات آمریکایی از روسیه