مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-05پزشكي

استقرار نیروهای اورژانس همدان در مرز خسروی و مهران


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از استقرار نیروهای اورژانس در مرز خسروی و مهران برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

- محمدرضا شکوهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان گزارشی از اقدامات اورژانس 115 استان در پایانه های مرز خسروی و مهران داد و اظهار کرد: از پنجم شهریورماه در مرز خسروی 25 نیروی درمانی مستقر شده اند و تاکنون به بیش از یک هزار و 100 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه از هفتم شهریورماه نیز تیم درمانی هفت نفره در نقطه صفر مرزی مهران مستقر شده اند گفت: این تیم نیز تاکنون به بیش از  900  نفر از زائران اربعین حسینی خدمات ارائه کرده اند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اعزام نیروها به بیمارستان امام حسین(ع) در مرز مهران طی هفتم شهریورماه عنوان کرد: توسط پزشک متخصص چهار عمل جراحی انجام شده و ادامه درمان پنج بیمار که در کشور عراق جراحی شده بودند و بعد از عمل به ایران منتقل شدند.

وی با اشاره به ویزیت جراحی 40 بیمار مراجعه کننده در بیمارستان امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: پزشک متخصص طب اورژانس بیش از یک هزار و 300 بیمار و پزشک عمومی یک هزار و 500 بیمار را ویزیت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیروهای اورژانس همدان در مرز خسروی و مهران

استقرار نیروهای اورژانس همدان در مرز خسروی و مهران