مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-04اقتصادي

شناسایی املاکی های متخلف در کرج کلید خورد


فرمانداری کرج ضمن تاکید بر ساماندهی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، گفت: سوداگران املاک در کرج شناسایی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج، ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار املاک در شهرستان کرج با اشاره به اقدامات موثر دولت سیزدهم در ثبات نرخ مسکن، گفت: تعهد مسکن در دولت سیزدهم با تمام ظرفیت با واگذاری تسهیلات بانکی از طریق تعاونی های مسکن در جریان انجام است و علاوه بر این تکمیل پرژه های مسکن مهر که از قبل باقی مانده است نیز ادامه دارد.

  وی افزود: حرکت های اصولی در زمینه جهش مسکن صورت گرفته است بااین وجود سوداگران مسکن هنوز بدنبال گل آلود نمودن فضا برای سو استفاده های خود هستند که باید شناسایی و جلوی آنها گرفته شوند.

رمضانی ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار مسکن شهرستان کرج همانند کارگروه تنظیم بازار وضعیت بازار املاک را رصد و مورد پایش قرار خواهد داد.

  سرپرست فرمانداری کرج گفت:گشت های کنترل و نظارت بر وضعیت املاک و مستغلات در شهرستان استمرار دارد و اجازه نمی دهیم افرادی بخواهند موجب تشدید قیمت مسکن در بازار شوند.

  رمضانی در ادامه با اشاره بر ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز بیان کرد: صلاحیت لازم برای تبلیغات گسترده و پراکنده تابلوهای تبلیغاتی املاک در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی املاکی های متخلف در کرج کلید خورد

شناسایی املاکی های متخلف در کرج کلید خورد