مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 05:152023-09-13حوادث

دوربین دید در شب پلیس سبب کشف 41 کیلو حشیش شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از دستگیری کوله بری که در تاریکی شب 41 کیلو و 300 گرم حشیش حمل می کرد، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالناصر توکلی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: مأموران یگان تکاوری 117 مستقل استان حین گشت زنی شبانه در بیابان های اطراف یگان و با استفاده از دوربین دید در شب، متوجه تردد دو نفر شدند.

  مأموران دستور ایست صادر کردند که پس از تعقیب و گریزی کوتاه یکی از متهمین دستگیر و شخص دیگر با رها کردن کوله پشتی و استفاده از تاریکی هوا و پوشش جنگلی محل متواری شد.

  این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از کوله پشتی و محل 41 کیلوو300 گرم حشیش کشف شد و در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به شناسایی متهم متواری و پیگیری مأموران برای دستگیری نامبرده، خاطر نشان کرد: اقتدار و اشرافیت و تلاش های بی وفقه و شبانه روزی عوامل انتظامی موجب شده تا ضربات سنگینی به سوداگران مواد مخدرتحت هر شرایطی وارد شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین دید در شب پلیس سبب کشف 41 کیلو حشیش شد

دوربین دید در شب پلیس سبب کشف 41 کیلو حشیش شد