مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-27اقتصادي

درخواست اعضای کارگری شورای عالی کار برای افزایش قدرت خرید مزد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شنبه اول شهریور ماه 1402 سیصد و نوزدهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «شرکای اجتماعی» نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

- دبیر کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور گفت: نمایندگان کارگری پیگیر برگزاری جلسه مجدد برای دستمزد کارگران با توجه به افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شنبه اول شهریور ماه 1402 سیصد و نوزدهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکای اجتماعی نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

این جلسه با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر کار، علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار و دبیر شورای عالی کار و شرکای اجتماعی و نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

در این نشست نمایندگان کارگری و کارفرمایی (شرکای اجتماعی) به بیان پیشنهادات خود در زمینه بازنگری آیین نامه ماده 191 قانون کار پرداختند.

در ادامه این نشست نیز طرح پیش نویس اصلاح آیین نامه دادرسی کار ارائه و مصوب گردید که پس از بررسی مواد مطروحه در جلسات کارشناسی توسط شرکای اجتماعی، مواد مورد اختلاف در جلسات آتی شورای عالی کار بررسی شود و اصلاح مواد این آیین نامه به جمع بندی نهایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعضای کارگری شورای عالی کار برای افزایش قدرت خرید مزد

درخواست اعضای کارگری شورای عالی کار برای افزایش قدرت خرید مزد