مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-18اقتصادي

تجربه دلار زدایی اربعین باید تسری پیدا کند/ تامین ارز امسال قابل تقدیر بود


احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجواظهار کرد: اقدام بانک مرکزی در جایگزینی دینار عراق با دلار برای تامین و تخصیص ارز اربعین، - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت دینار به جای دلار برای ارز تخصیص یافته به زوار اربعین اقدامی قابل تقدیر و مبارک است که باید به سایر بخش ها نیز تسری یابد.

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجواظهار کرد: اقدام بانک مرکزی در جایگزینی دینار عراق با دلار برای تامین و تخصیص ارز اربعین، اقدامی ارزشمند و مهم است.

وی افزود: این اقدام بانک مرکزی باید برای بخش های دیگر نیز به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد و ما نیز از ارز کشور طرف مقابل برای انجام امور سیاحتی و زیارتی خود استفاده کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نکته دیگر در این باره این است که دینار عراق با قیمتی ارزان و مناسب در اختیار زوار اربعین قرار گرفت و همین دینار 31 هزار تومانی که زوار اربعین در شعب بانک ها دریافت می کردند در خاک عراق با قیمتی بالاتر عرضه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه دلار زدایی اربعین باید تسری پیدا کند/ تامین ارز امسال قابل تقدیر بود

تجربه دلار زدایی اربعین باید تسری پیدا کند/ تامین ارز امسال قابل تقدیر بود