مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 06:552023-08-30اقتصادي

رایگان شدن بیمه 80 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از از رایگان شدن خدمات بیمه 80 درصد جمعیت تحت پوشش این سازمان در کشور خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از از رایگان شدن خدمات بیمه 80 درصد جمعیت تحت پوشش این سازمان در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی هفتم شهریورماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در تلاش برای کاهش مشکلات مردم هستیم، اظهار کرد: برای خدمات رسانی بهتر تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: 80 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان بیمه سلامت در قالب صندوق روستاییان 20 میلیون نفر و صندوق همگانی 12 میلیون و 500 هزار نفر که مجموعا 33 میلیون نفر به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

ناصحی بیان کرد: طرح بیماران خاص و صعب العلاج یک طرح خاص است که خوشبختانه با تلاش های پیگیری شده و با تصویب سازمان برنامه و بودجه اعتبارات این صندوق پایدار است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اجرای طرح صندوق بیماران خاص در لرستان تصریح کرد: سهم مناسبی در این طرح به استان اختصاص داده شده و سعی خواهیم کرد که امسال برنامه منسجم تر، با خدمات گسترده تر در کشور به اجرا درآوریم.

وی با اشاره به خدمات ناباروری توسط این سازمان اضافه کرد: در طرح قانون جوانی و جمعیت بیمه سلامت پیشگام بوده که در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن بیمه 80 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت

رایگان شدن بیمه 80 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت