مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-30اقتصادي

پرداخت 4888 فقره وام قرص الحسنه به مددجویان کمیته امداد فارس


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، 4888 فقره وام قرض الحسنه به واجدین شرایط در این استان پرداخت شده است.

- ایسنا/فارس مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، 4888 فقره وام قرض الحسنه به واجدین شرایط در این استان پرداخت شده است.

عبدالرضا صالحی امروز چهارشنبه هشتم شهریور با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس، 1 شعبه و 58 نمایندگی و 410 هزار مشتری دارد، به خبرنگاران گفت: این صندوق از ابتدای شروع به کار تاکنون 130 هزار فقره وام به مبلغ 8848 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

او افزود: این صندوق توانسته با جذب سپرده به مبلغ 300 میلیارد ریال از طرف خیرین و نیکوکاران گرامی استان، تعداد 10 هزار و 826 فقره تسهیلات به مبلغ 920 میلیارد ریال به نیازمندان معرفی شده از طرف خیرین، پرداخت کند.

او همچنین با اشاره به محدودیت منابع اعتباری صندوق، اضافه کرد: از نیکوکاران حقیقی و حقوقی خواهشمندیم تا برای رفع نیاز مددجویان و واجدین شرایط با سپرده گذاری در صندوق علاوه بر برکات معنوی، از امتیازات هم افزایی در خصوص پرداخت وام نیز برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 4888 فقره وام قرص الحسنه به مددجویان کمیته امداد فارس

پرداخت 4888 فقره وام قرص الحسنه به مددجویان کمیته امداد فارس