مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-12حوادث

کشف 468 کیلو حشیش در استان کرمان/ دستگیری سارقان مسلح در جیرفت و بم


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 468 کیلو حشیش جاساز شده در یک دستگاه بیل مکانیکی در عملیات پلیس رودبار جنوب و مواد مخدر استان خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 468 کیلو حشیش جاساز شده در یک دستگاه بیل مکانیکی در عملیات پلیس رودبار جنوب و مواد مخدر استان خبر داد.

سردارناصر فرشید امروز 21 شهریورماه در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان که با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با یک دستگاه بیل مکانیکی از حوزه رودبارجنوب مطلع شده بودند، این مورد را به پلیس این شهرستان گزارش کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران پلیس رودبارجنوب نیز طی ارتباط مستمری که با پلیس استان داشتند، موفق شدند بیل مکانیکی مورد نظر را پس از حدود یک هفته تعقیب و مراقبت شبانه روزی هنگام عبور از محور زهکلوت-رودبار متوقف و پس از انتقال این ماشین سنگین به نزدیکترین مقر انتظامی از قسمت های داخلی آن 468 کیلو حشیش کشف کنند.

فرشید با اشاره به دستگیری راننده بیل مکانیکی و همچنین غافلگیری صاحب اصلی این محموله توسط پلیس شهرستان ریگان در یکی از مناطق شرق استان بیان کرد: سوداگران مرگ برای حمل مواد خانمانسوز مخدر و گرفتار ساختن قشر جوان به اعتیاد به هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 468 کیلو حشیش در استان کرمان/ دستگیری سارقان مسلح در جیرفت و بم

کشف 468 کیلو حشیش در استان کرمان/ دستگیری سارقان مسلح در جیرفت و بم