مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-18دانش

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد


دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، هشتمین جشنواره دانشجویی «ابن سینا» را با شعار «دانشجو، - دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمان گرایی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و .

برگزار می شود.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ و فارغ التحصیلان از تاریخ 9 اسفند 1400 به بعد) می توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

دانشجویان علاقمند به شرکت در هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا تا 26 مهرماه 1402 فرصت دارند با مراجعه به وب سایت جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در پاییز سال جاری انجام خواهد شد.

بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد