مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 02:352023-08-25فرهنگي

جزییاتی ناگفته از زندگی ابراهیم گلستان


گلستان آدمه! یه آدم حسابی درجه یک، خیلی آدمه! مرام داره.

بعد ادامه می داد کی حاضر میشه دوبار هزینه ی درمان و جراحی قلب یه آدم دیگه تا دینار آخرو بپردازه، - بهروز غریب پور برخی از ناگفته ها درباره زندگی ابراهیم گلستان پس از مهاجرت از ایران را برای نخستین بار بیان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پس از درگذشت ابراهیم گلستان، نویسنده و فیلمساز، در انگلستان، بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان تئاتر، در روزنامه ی هم میهن درباره اش نوشت: آنچ بیند آن جوان در آینهپیر اندر خشت می بیند همهمولوی .

تا احمدرضا زنده بود، حتی یک ماه پیش از سکوت ابدی اش، هربار که باهم صحبت می کردیم، صحبت گلستان را پیش می کشید: من کاری به تضادهاش ندارم، کاری به حرف های متناقضش ندارم، کاری ندارم که سردبیر روزنامه مردم حزب توده بود و یهو با شنیدن حرف های مزخرف بزرگ علوی که گفته بود خلیل ملکی در انگلیس درس خوانده و باید از او ترسید و دوری کرد، آتش گرفت، طومار حزب را درهم پیچید و استعفایش را داد دست فخری خانم، زنش و به حزب توده تا ابد پشت کرد.

من کاری ندارم که نیمایوشیج چرا غیرمستقیم او را جاسوس انگلیس خوانده بود، اصلا کاری به حرف های آل احمد درباره ی او، و او درباره ی آل احمد ندارم، کاری ندارم که وقت شنیدن خبر مرگ استالین زار زده یا نزده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی ناگفته از زندگی ابراهیم گلستان

جزییاتی ناگفته از زندگی ابراهیم گلستان