مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-11ورزشي

پاراتکواندو کار یزدی بر بام آسیا ایستاد


رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که ملی پوش یزدی تیم مردان توانست مدال طلا این دوره از رقابت ها را کسب کند.

- ایسنا/یزد رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که ملی پوش یزدی تیم مردان توانست مدال طلا این دوره از رقابت ها را کسب کند.

هشتمین دوره رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی روز گذشته (یکشنبه 19 شهریورماه) با شرکت 126 ورزشکار به میزبانی لبنان در سالن نوفل نوهاد شهر بیروت برگزار شد که سعید صادقیان پور ملی پوش یزدی تیم ملی پاراتکواندو ایران توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

هوگوپوش یزدی وزن 63- کیلوگرم تیم ملی پاراتکواندو کشرمان پس از قرعه استراحت در دور اول و صعود به مرحله یک چهارم نهایی توانست فرحان ، حریف عراقی خود را از پیش رو برداشته و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

صادقیان پور در مرحله نیمه نهایی نیز توانست کوشربایف ، حریفی از کشور قزاقستان را مغلوب و به فینال این دوره از رقابت ها صعود کند.

نماینده یزدی پاراتکواندو کشورمان که مقتدرانه به فینال رسیده بود، در فینال نیز از سد نماینده کشور ازبکستان گذشت تا به این ترتیب مدال طلا را کسب و عنوان قهرمانی را از آن خود کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراتکواندو کار یزدی بر بام آسیا ایستاد

پاراتکواندو کار یزدی بر بام آسیا ایستاد