مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-06سياسي

افشاگری «نازنین بنیادی» درباره ائتلاف از هم پاشیده اپوزیسیون ایرانی


نازنین بنیادی یکی از عناصر ضدانقلاب از دلایل خروج خود از منشور منحله همبستگی گفته و صراحتا مطرح کرده که ماندن در گروهی از هم پاشیده و توخالی معنایی نداشته و کار بی نتیجه ای بوده است.

- فارس پلاس؛ روایت روز – نازنین بنیادی یکی از اعضای معاندین که در قالب گروه از پاشیده منشور همبستگی فعالیت می کرد و مانند سایر اعضا از این منشور خارج شد، در یادداشتی که در حدود یکسال پس از فروپاشی آن نوشته، از دلایل خروج خود از این منشور گفته و صراحتا مطرح کرده که ماندن در گروهی از هم پاشیده و توخالی معنایی نداشته و به نوعی خودفریبی بوده است.

این عنصر ضدانقلاب که نقطه عطف حضور او در میان اپوزیسیون به رابطه عاطفی اش با تام کروز بازیگر هالیوودی مربوط می شود و اعتراضات زیادی نسبت به چرایی حضور وی به عنوان یکی از لیدرهای منشور همبستگی وجود داشته، طی این مطلب در لفافه قدرت طلبی لیدرهای منشور همبستگی را علل اصلی شکست آنان توصیف کرده است.

بنیادی در این یادداشت که با عنوان اتحاد اپوزیسیون دموکراسی خواه؛ معمای حل نشده 44 سال منتشر شده با بیان اینکه تشکیل این گروه بی فایده و بی نتیجه بوده است، می نویسد: تصمیم من برای خروج از گروه همبستگی مهسا در پی خروج دو عضو دیگر به آسانی گرفته نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری «نازنین بنیادی» درباره ائتلاف از هم پاشیده اپوزیسیون ایرانی

افشاگری «نازنین بنیادی» درباره ائتلاف از هم پاشیده اپوزیسیون ایرانی