مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:512023-08-31اجتماعي

از انتظار برای وصال عشاق تا خدمت رسانی سپاه به زائران


خبرگزاری فارس_ ایلام؛ کبری هواسی: در آستانه اربعین حسینی مرز مهران شلوغ ترین روزهای خود را تجربه کرده و موج جمعیت از استان های کشور برای سفر به کربلای معلی وارد این شهر مرزی شده است.

خاک مهران یادآور بوی عطر شهیدان بوده و هست و در این برهه از زمان، مهران، پر آوازه تر از همیشه قدمگاه زائران سرور و سالار شهیدان است.

این روزها بزرگ ترین راهپیمایی جهان در حال انجام است و در این راهپیمایی خیلی ها عاشقانه و داوطلبانه در تلاش هستند تا به زوار خدمت کنند حتی با یک لیوان چای.

رویداد بزرگ اربعین لحظه به لحظه درس است و نشان دادن؛ جهانیان نمی خواهند بدانند، یا خود را به نداستن میزنند؛ فقط ارادت و عشق به آقا اباعبدالله است که زن و مرد و پیر و جوان و کودک را به این سفر می کشاند.

مگر جز محبت به معشوق چه چیزی می تواند تحمل خستگی، گرما و سختی های مسیر دلدادگی به حسین را آسان کند.

مهران دیگر جای سوزن انداختن در آن نیست چرا که دلدادگان و عاشقان حسینی در تلاش هستند تا خود را به کربلا برسانند به گونه ای که خیلی از کشورهای اروپایی و آفریقایی خود را به این مرز می رسانند تا راهی کربلا شوند.

باید گفت ذوق زیارت چنان انرژی و نشاطی به عاشقان حسین بخشیده که با دوری و سختی راه بیگانه اند و تنها شوق رسیدن دارند؛ چشمی به مقصد دارند و قلبی تپنده که به عشق مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتظار برای وصال عشاق تا خدمت رسانی سپاه به زائران

از انتظار برای وصال عشاق تا خدمت رسانی سپاه به زائران