مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-28اقتصادي

تزریق 1300 میلیارد تومان از سرمایه های مردمی برای احیای واحدهای تولیدی


نماینده معاون اول رییس جمهور برای احیای واحدهای تولیدی کشور از مشارکت 1300 میلیارد تومانی مردم برای احیاء واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال خبر داد.

- نماینده معاون اول رییس جمهور برای احیای واحدهای تولیدی خبر داد: تزریق 1300 میلیارد تومان از سرمایه های مردمی برای احیای واحدهای تولیدی ایسنا/البرز نماینده معاون اول رییس جمهور برای احیای واحدهای تولیدی کشور از مشارکت 1300 میلیارد تومانی مردم برای احیاء واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیرحسین مدنی روز دوشنبه ششم شهریور در آیین بهره برداری از پنج هزار و هفتصدمین امین واحد اقتصادی راکد و نیمه فعال در استان البرز با گرامیداشت هفته دولت افزود: با این میزان مشارکت مردم 290 شرکت در کشور احیا شد.

مدنی با بیان اینکه نهضت احیای واحدهای تولیدی با جایگاه اصلی آن خیلی هنوز فاصه دارد و فقط بخشی از این نهضت محقق شده است، گفت: بنابراین بهترین مسیر برای تحقق اهداف این نهضت زیست بوم احیا واحدهای اقتصادی نیز است.

معاون توسعه مناطق روستایی و محروم دولت سیزدهم ادامه داد: احیای واحدها نباید فقط دربخش صنعت باشد بلکه باید در حوزهای کشاورزی ، تولیدی معدن نیز اتفاق افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 1300 میلیارد تومان از سرمایه های مردمی برای احیای واحدهای تولیدی

تزریق 1300 میلیارد تومان از سرمایه های مردمی برای احیای واحدهای تولیدی