مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-31سياسي

حضور موثر زنان در هدایت مسیر تاریخ


رییس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به نقش ها و وظایف زنان در ابعاد مختلف اجتماعی نقش دیگری را برای آنان در شرایط بحرانی و غیرعادی جامعه با عنوان حضور موثر زنان در هدایت مسیر تاریخ مطرح کرد.

- رییس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به نقش ها و وظایف زنان در ابعاد مختلف اجتماعی نقش دیگری را برای آنان در شرایط بحرانی و غیرعادی جامعه با عنوان "حضور موثر زنان در هدایت مسیر تاریخ" مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر بکایی رییس دانشگاه الزهرا (س) در دومین همایش مجمع جهانی اربعین به میزبانی دانشگاه جامعه الزهرا عراق و تولیت اباعبدالله ضمن تشکر از میزبانان همایش و پذیرایی خوب دست اندرکاران جامعه الزهرا عراق و تولیت اباعبدالله اظهار داشت: حامل سلام همه مردم ایران و عاشقان اهل بیت به ویژه رهبری معظم انقلاب، امام خامنه ای، در این همایش جهانی هستیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای اسلام به تلاش های سرداران بزرگ شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جهت حفظ وحدت و تاب آوری کشورهای مسلمان منطقه و جهان اشاره کرد.

دکتر بکایی همچنین با اشاره به نقش ها و وظایف زنان در ابعاد مختلف اجتماعی نقش دیگری را برای آنان در شرایط بحرانی و غیرعادی جامعه با عنوان حضور موثر زنان در هدایت مسیر تاریخ مطرح کرد و در این رابطه به ذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور موثر زنان در هدایت مسیر تاریخ

حضور موثر زنان در هدایت مسیر تاریخ