مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-06سياسي

حسرتی از جنس تمنای وصال در جاماندگان اربعین گیلان


در مراسم جاماندگان اربعین در صحن حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) هرکسی در تلاش برای یافتن جایی بود تا به مولای بی کفن خود بگوید «ای آقا تا کی بشینم و فقط بگم حرم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سعید شفیعی ثابت: اربعین حسینی برای عاشقان سیدالشهدا (ع) از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حضور کم نظیر و بعضاً بی نظیر زائران از سرتاسر گیتی هستی، صحنه ای به نمایش می گذارد که حتی روز عاشورا حسینی نیز چنین عظمت و جلالی را تصور نتوان کرد.

آستانه اشرفیه به برکت وجود سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) هرساله در روز اربعین پذیرای عزاداران خاندان عصمت و طهارت است.

اجتماع جاماندگانی از جنس اربعین حوالی ساعت 9 و نیم صبح روز 15 شهریور بود که باحالی بسیار پریشان و خسته و در گرمای 36 درجه هوا پیراهن مشکی را بر تن کرده  از منزل برای تهیه خبر وارد صحن حضرت سلطان سید جلال الدین شدم.

در حال عبور از خیابان چهره غمگین و ناراحت بسیاری از جوانان که از زیارت اربعین جامانده بودن برایم اندوهناک بود زیرا جوانان شیعه ایرانی رزق یک سال خود را در ازدحامی میلیونی اربعین، جسمی خسته و پا هایی تاول زده، دریافت می کنند.

مردمان و جوانان گیلانی که از فیض پیاده روی اربعین جا مانده بودند هیچ مامنی را بهتر از حریم امن سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برادر آقا امام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرتی از جنس تمنای وصال در جاماندگان اربعین گیلان

حسرتی از جنس تمنای وصال در جاماندگان اربعین گیلان