مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-17اقتصادي

قیمت رسمی روغن خوراکی کاهش یافت


معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به کاهش قیمت جهانی انواع روغن خام نسبت به مقطع اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، - جی پلاس؛ معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که در راستای حمایت وزارت صمت از حقوق مصرف کنندگان قیمت انواع روغن نباتی 10 تا 15 درصد کاهش یافت.

ایلنا به نقل از وزارت صمت نوشت: قربانعلی رفیعی معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در مورد کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت روغن، گفت: با توجه به کاهش قیمت جهانی انواع روغن خام نسبت به مقطع اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، سازمان حمایت با هماهنگی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و کارخانجات تولیدی، قیمت انواع روغن نباتی مصارف صنف، صنعت و خانوار را کاهش داد.

وی افزود: بر همین اساس در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان بخش مربوط به خانوار 15 درصد و بخش صنف و صنعت حدود 10 درصد کاهش یافت.

این قیمت ها در کارگروه تنظیم بازار نهایی و از چهارشنبه هشتم شهریورماه، اعمال شد.

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه قیمت ها در سامانه 124 بارگذاری شده، خاطرنشان کرد: از روز هشتم شهریورماه، قیمت های جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت رسمی روغن خوراکی کاهش یافت

قیمت رسمی روغن خوراکی کاهش یافت