مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-08سياسي

رسانه های بیگانه در ایام اربعین خفه خون گرفتند


امام جمعه ساوه با گلایه از کسانی که به دنبال تحریف اربعین هستند گفت: رسانه های بیگانه در این ایام خفه خون گرفته بودند و برخی مفسدین داخلی نیز با توییت کردن مطالب موهن در زمین دشمن بازی کردند که به این ها اخطار می دهیم تا خود را اصلاح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی امروز در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه چاره و درمان خیلی از دردها مسئله توبه و استغفار است گفت: اگر جامعه انسانی با جان و دل به طرف خدا روی آوردند خیلی از مشکلات حل خواهد شد و هر مقدار جامعه ما از دستورات الهی و اخلاق و سبک زندگی اسلامی فاصله بگیرند به همان مقدار دچار بحران روحی و اجتماعی خواهند شد.

 وی با بیان اینکه امروزه جهانیان در جاهلیت مدرن بسر می برند گفت: امروزه کار دنیا به جایی رسیده که قدرت های زورگوی عالم، جلوی چشم دنیا، معروف را منکر و منکر را معروف می کنند، ظلم و ظالم را تشویق می کنند و مظلوم را نکوهش می کنند و بر سر مظلوم می زنند و این بر سر مظلوم زدن را کاری خوب به شمار می آورند.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه استکبار جهانی در رأس آمریکا امروز خود را داعیه دار حکمرانی دنیا می داند گفت: کشوری چون آمریکا که ناقض اصلی حقوق بشر در دنیا و آغازکننده بسیاری از جنگ ها در نقاط مختلف دنیا است، باعث و بانی کشته شدن بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بیگانه در ایام اربعین خفه خون گرفتند

رسانه های بیگانه در ایام اربعین خفه خون گرفتند