مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-11پزشكي

آب شرب مشگین شهر سالم است


مدیر شبکه بهداشت شهرستان مشگین شهر گفت: آب شرب شهرستان طبق اعلام مبادی رسمی سالم و بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهرتک عصر دوشنبه در نشست مشترک مدیران آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و اصحاب رسانه در مشگین شهر اظهار کرد: به شهروندان مشگین شهر اطمینان می دهیم که آب شرب این شهرستان طبق آزمایشات انجام شده از 35 مبادی خروجی و سه مبادی ورودی تصفیه خانه در سلامت و بهداشت کامل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تأمین آب شرب سالم و مطمئن رویکرد اصلی ما در شبکه بهداشت شهرستان مشگین ‎شهر است، تصریح کرد: آب مشگین شهر به صورت چند ماه یک بار مورد آزمایش قرار می گیرد تا از نظر سلامت شرب اعتبارسنجی شود.

در ادامه این نشست مدیر آب و فاضلاب شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به ارزیابی های انجام شده از تصفیه خانه مشگین شهر گفت: طبق ارزیابی هایی که هر سه سال، یک بار در کشور انجام می شود تصفیه‎ خانه مشگین شهر در ردیف تصفیه خانه های برتر قرار دارد.

احمد گلشن با بیان اینکه وظیفه ذاتی ما رساندن آب سالم به شهروندان است، افزود: آب شرب 11 روستای شهرستان با اتصال چاه عمیق پریخان به شبکه آب شهید بنی هاشمی تأمین می شود.

مدیر امور آب شهرستان مشگین شهر نیز وظیفه امور آب را رساندن آب از دره ها و ییلاقات تا ورودی تصفیه خانه اعلام کرد و ادامه داد: 90 درصد آب مشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب مشگین شهر سالم است

آب شرب مشگین شهر سالم است