مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-09سياسي

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس: تغییر مرز کشورهای منطقه طرحی صهیونیستی است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: تغییر در مرزهای کشورهای همسایه ایران در منطقه قره باغ یک طرح صهیونیستی است و مقامات آذربایجان باید بدانند که ادامه این رویه درباره مرز قره باغ با ایران حساسیت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

- شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: جمهوری اسلامی ایران به تمامیت ارضی کشورهای منطقه احترام می گذارد و بر رعایت این مسئله تأکید دارد.

وی افزود: ایران هیچگاه دخالت بیگانگان در مسئله قره باغ را بر نمی تابد و آن را به ضرر کشورهای منطقه می داند و کشور آذربایجان نیز باید بداند که آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ وجه خیرخواه دولت و ملت آذربایجان نیستند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ارمنستان در منطقه قره باغ 47 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری اسلامی ایران دارد و کشور آذربایجان با حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به دنبال تغییر در این مرز است، به گونه ای که با تغییر در مرزهای کشورهای همسایه می خواهد مرز آذربایجان را به ایران برساند.

حیدری خاطرنشان کرد: تغییر در مرزهای کشورهای همسایه ایران در منطقه قره باغ یک طرح صهیونیستی است و مقامات آذربایجان باید بدانند که ادامه این رویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس: تغییر مرز کشورهای منطقه طرحی صهیونیستی است

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس: تغییر مرز کشورهای منطقه طرحی صهیونیستی است