مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-23سياسي

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام برگزار می شود


مسئول بسیج رسانه استان ایلام از انتشار فراخوان نهمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان در 11 قالب و 12 محور خبر داد.

- ایسنا/ایلام مسئول بسیج رسانه استان ایلام از انتشار فراخوان نهمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان در 11 قالب و 12 محور خبر داد.

محمد علی نظری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: قالب های 11گانه این جشنواره شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و داستان کوتاه است.

مسئول بسیج رسانه استان ایلام تصریح کرد: اصحاب رسانه استان می توانند آثار خود را با محورهای شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، مکتب شهید سلیمانی، جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفرینی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، حجاب و عفاف، پیوند رسانه و صنعت (پتروشیمی و گاز)، محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی، برق و الگوی مصرف، موضوعات اجتماعی (ازدواج، فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف و اعتیاد و طلاق) و اربعین حسینی تا 30 آذر 1402 به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

علی نظری با بیان اینکه هر کدام از اصحاب رسانه استان می توانند در سه بخش این جشنواره شرکت و در هر بخش سه اثر را ارسال کند، تصریح کرد: فعالان رسانه ای استان می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام برگزار می شود

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام برگزار می شود