مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-04حوادث

اعتراف متهم به 22 فقره سرقت لوازم خودرو


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 12 شهریور ماه مأموران کلانتری 134 شهرک قدس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان پاکنژاد تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.

وی افزود: بررسی های اولیه مأموران نشان می داد، پلاک خودروی پیکان وانت به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد ادامه داد: مأموران لاستیک خودرو متهم را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک خودرو، خودروی پیکان وانت متوقف و راننده آن دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف متهم به 22 فقره سرقت لوازم خودرو

اعتراف متهم به 22 فقره سرقت لوازم خودرو