مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-23سياسي

عامل مدیران با رسانه ها منجربه تحقق امیدآفرینی می شود


مدیر اداره هنر و رسانه سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و سردبیر ایسنا در همایشی به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه افسران جهاد تبیین و جنگ سایبری هستند و تعامل مدیران با رسانه ها منجربه تحقق امیدآفرینی می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر اداره هنر و رسانه سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و سردبیر ایسنا در همایشی به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه افسران جهاد تبیین و جنگ سایبری هستند و تعامل مدیران با رسانه ها منجربه تحقق امیدآفرینی می شود.

پونه نیکوی در همایشی برای پاسداشت روز خبرنگار که امروز، چهارشنبه، یکم شهریور ماه در سالن همایش های دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاری جز سخن و کلمه ندارد، اظهار کرد: هر چه به محیط اطراف بنگریم، سراسر کلمه و سوژه و سخن است.

وی با اشاره به چالش های محیط زیستی و سنگلاخ های نظام سلامت نظیر رشد منفی جمعیت و افزایش سالمندی را از دغدغه مشترک مدیران و اصحاب رسانه دانست و افزود: متاسفانه اژدهای گیلان فروشی بر گلوی این استان سرسبز چنگ انداخته و باعث افزایش مهاجرت سالمندان پس از بازنشستگی به این خطه شده است، اگر از فرصت ها به درستی بهره مند نشویم در آینده نزدیک هزینه درمان و عدم وجود نیروی انسانی متخصص و جوان و تجهیزات مستهلک بر استان متحمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل مدیران با رسانه ها منجربه تحقق امیدآفرینی می شود

عامل مدیران با رسانه ها منجربه تحقق امیدآفرینی می شود