مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 10:522023-09-15سياسي

اسماعیلی: خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت اتفاق می افتد


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حفظ وحدت به ویژه در سطح خواص امری ضروری است، گفت: خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت و یکپارچگی بیش از پیش در میان مقامات محقق می شود.

- ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی به ویژه با توجه به شرایط منطقه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: اگر به وضعیت کشورهای همسایه نگاه کنیم، به اهمیت حفظ وحدت در کشورمان بیشتر پی می بریم؛ چرا که تنها در سایه وحدت و یکپارچگی است که دشمن نمی تواند به اهداف خود در جامعه و کشور ما برسد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی جامعه، از جمله مقامات سه قوه باید توجه خاص به حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: در سایه وحدت و یکپارچگی علاوه بر جلوگیری از آسیب خارجی، امر قانون گذاری و امور اجرایی با سهولت بیشتری انجام می شود و ما شاهد سرعت و دقت بیشتر در انجام امور هستیم.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و یکپارچگی است که می توانیم خدمت بهتر و بیشتر به مردم داشته باشیم و باید بدانیم که تنها راه برای جلوگیری از آسیب ناشی از توطئه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت اتفاق می افتد

اسماعیلی: خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت اتفاق می افتد